معین شفیعی کیست ؟

معین شفیعی کیست ؟ معین شفیعی عکاس تبلیغاتی غذا میباشد ایشان فعالیت خودشان را از سال 98 آغاز کردند و تا بحال با رستوران های زیادی فعالیت انجام داده اند .

تیم

آقای معین شفیعی به کمک تیمی قدرتمند و با استفاده از تجهیزاتی قوی آماده کمک رساندن به شما در جهت پیشرفت کسب و کارتان میباشد .

معین شفیعی

سلام به سایت من خوش اومدی من معین شفیعی عکاس تبلیغاتی غذا هستم

من فعالیت خودم رو به طور رسمی از سال 98 در زمینه عکاسی تبلیغاتی از غذا شروع کردم و تا کنون در رستورانهای زیادی فعالیت داشتم.
من با بروزترین تجهیزات و تیمی قوی به پیشرفت کسب و کار و رستوران شما کمک میکنم

هر روز هفته، در هر زمان از شبانه‎روز غذا جلوی روی ما قرار دارد. در ظروف غذایی که می‎خوریم، در مجله‎ها، در تلویزیون و حتی نمایشگرهای کامپیوتر. در نتیجه، عکاسی از غذا جزئی از زندگی ماست!

 

اگر ما غذایی نمی‎خوریم، در مورد چیزی که به تازگی خوردیم یا می‎خواهیم بخوریم صحبت می‎کنیم! چیزی که ما می‎خوریم؛ رژیم غذایی، سبک زندگی، انتخاب‎ها و باورهای ما را نشان می‎دهد.

شما عزیزان همواره میتوانید از طریق اینستاگرام با ما در ارتباط باشید

شاید در وهله‌ی اول باور کردنی نباشد، اما لازم است بدانید که همه‌ی آنچه در تصاویر و عکاسی تبلیغاتی صنعت غذایی می‌بینید، خوردنی نیستند و همه‌ی آنچه مشاهده می‌کنید، تنها یک تبلیغ است. همانطور که احتمالا در تیزرهای تبلیغاتی مشاهده کرده‌اید، یک لباس کثیف یا شکلاتی، به درون لباس‌شویی می‌رود و تمیز و اتوکشیده بیرون می‌آید! اما همه‌ی ما می‌دانیم که هیچ پودر لباس‌شویی، قادر نیست لکه‌های سرسخت و چرب شکلات را از روی پیراهن سفید بزداید. با این وجود تبلیغات سعی دارد به مشتری القا کند که محصول مورد نظرش، می‌تواند کار‌های عجیب انجام دهد!