درباره دوربین عکاسی نیکون

در این مقاله درباره دوربین عکاسی نیکون مطالبی را ارائه میدهیم تا شما عزیزان بتوانید راحت تر دوربین مورد نظرتان را انتخاب نمایید .

چرا نیکون ؟

نیکون یکی از برند های دوست داشتنی است که علاقمندان به عکاسی در هر نقطه ای از دنیا مشتاق خریدن محصولات این برند هستند .

اعتبار این شرکت به خاطر طراحی فوق العاده و کیفیت ساخت کم نظیر دوربین ها و لنزهایش میباشد .

کمتر شرکتی در جهان پیدا میشود که واحدی قدرتمند تر از واحد توسعه و تحقیق شرکت نیکون داشته باشد .
شرکت نیکون در زمینه هایی از قبیل : موتورهای التراسونیک , نورسنجی سه بعدی , پردازنده های قدرتمند موتورهای اتوفوکوس , نمایاب , کنترل الکترونیکی شاتر و … پیشتاز است .

شرکت نیکون اغلب دوبین های ناسا و شاتل های فضایی را تولید میکند .

چرا دوربین نیکون بخریم ؟

  • کارایی دوربین نیکون در نور کم بهتر از رقبای خویش است و با داشتن دوربین نیکون شما در زمینه عکاسی در نور کم مشکلی نخواهید داشت  .
  • نقاط قوت فوکوس در دوربین های نیکون بیشتر از دوربین های دیگر میباشد . حتی دوربین های سطح مبتدی و میانی نیکون از سی و نه نقطه فوکوس بهره میبرند که ایننقاط عملکرد بهتری را در برخی ژانرهای عکاسی همچون عکاسی طبیعت برای عکاس به همراه خواهد داشت .
  • فلش دوربین نیکون محدوده بیشتری را در بر میگیرد اگر برای عکس هایتان از فلش استفاده میکنید بهتر است که از نیکون استفاده نمایید چرا که فلش آن هفت متر بیشتر پوشش میدهد .

در صورتی که تمایل دارید برای کسب و کارتان عکاس های حرفه ای و مناسبی را داشته باشید پیشنهاد میکنم با معین شفیعی که به صورت حرفه ای در این زمینه در حال فعالیت میباشد کار کنید

 

ما را در اینستاگرام دنبال نمایید